Мэтай стварэння цэнтраў па абслугоўванні насельніцтва было паляпшэнне якасці абслугоўвання насельніцтва, а таксама стварэнне ўмоў для комплекснага разгляду, вывучэння і вырашэння пытанняў, што ўзнікаюць у спажыўцоў газу. Менавіта тут кожны, хто звярнуўся, зможа знайсці адказы на ўсе пытанні, якія яго цікавяць: як газіфікаваць прыродным або звадкаваным газам сваё домаўладанне, як усталяваць (замяніць, перанесці) газавае абсталяванне ў існуючых кватэрах і жылых дамах, аформіць заяву на выкананне паслуг або заключыць дагавор на газазабеспячэнне або тэхнічнае абслугоўванне.
Наведвальнікаў на ўваходзе ў ГАЗ-КЛІЕНТ-ОФІС у г. Віцебску сустракае мабільны робат-прамоўтар сучаснага пакалення. Дадзеная інавацыйная распрацоўка ўпершыню прыменена ў газавай гаспадарцы ў мэтах развіцця і папулярызацыі IT-тэхналогій. Робат-прамоўтар валодае ўнікальным знешнім выглядам і здольны выклікаць прыхільнасць да сябе любога спажыўца. Для атрымання неабходнай інфармацыі спажыўцу дастаткова задаць пытанне, якое яго цікавіць, а робат пракансультуе без стомы і перапынкаў.
Асноўныя задачы цэнтраў па абслугоўванні насельніцтва:
- арганізацыя работы па аказанні паслуг насельніцтву па заяўным прынцыпе “адно акно” ў частцы сваіх функцыянальных абавязкаў;
- улік спажыўцоў газу;
- прыём заявак ад насельніцтва;
- арганізацыя і аказанне платных паслуг насельніцтву;
- вядзенне дагаворнай працы;
- кансультацыі ў тэхнічных пытаннях, звязаных з праектаваннем, будаўніцтвам і эксплуатацыяй сістэм газазабеспячэння ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзейных нарматыўных дакументаў.
Кансультант – дапамагае наведвальнікам з вызначэннем неабходнай для яго паслугі і дае прафесійныя рэкамендацыі, парады па пытаннях, якія тычацца газіфікацыі і газазабеспячэння.
Электронная чарга – гэта праграмна-апаратны комплекс, які дазваляе фармалізаваць і аптымізаваць кіраванне патокам наведвальнікаў. Галоўная мэта сістэмы электроннай чаргі – мэтанакіраваная арыентацыя наведвальнікаў і атрыманне інфармацыі аб найбольш запатрабаваных паслугах, часе іх аказання.
У электроннай чарзе сектара па рабоце з насельніцтвам спажывец газу можа выбраць неабходную аперацыю:
1. Заключэнне дагавораў на газазабеспячэнне.
2. Пераразлік платы за паслугі газазабеспячэння.
3. Прыём плацяжоў.
4. Мантаж, замена абсталявання.
5. Афармленне льгот.
6. Выдача даведак аб разліках за газ.
7. Газіфікацыя індывідуальных жылых дамоў.
8. Тэхнічнае абслугоўванне.
9. Дыягностыка газавыкарыстальнага абсталявання.
Электронная сістэма кіравання патокамі кліентаў
помогает изменить и повысить качество обслуживания. Система электронной очереди позволяет на основе полученных в процессе работы данных оптимизировать обслуживание или разработать новые методики, а также оперативно вносить коррективы. Следствием применения системы электронной очереди является улучшение общего климата обслуживания и более высокий уровень работы персонала сектора.
Куток наведвальніка аформлены ў адпаведнасці з дзейным заканадаўствам, дзе прадстаўлены стэнды для грамадзян аб працы на аснове заяўнага прынцыпу “адно акно”.
Таксама для зручнасці грамадзян каля стэндаў размешчаны стол, дзе грамадзянін можа ажыццявіць неабходныя запісы і запоўніць дакументы.
Зона чакання дзе наведвальнікі могуць камфортна чакаць сваёй чаргі для абслугоўвання.
Інфа-цэнтр (абслугоўванне праходзіць па тэлефоне):
-
прыём заявак на замену, рамонт, адключэнне, падключэнне газавыкарыстальнага абсталявання;
-
прыём заявак на мантаж, перамантаж газавага абсталявання;
-
прыём заявак на сезоннае і планавае тэхнічнае абслугоўванне газавага абсталявання;
-
прыём заявак на выклік прадстаўніка газазабеспячальнай арганізацыі;
-
прыём заявак на дастаўку звадкаванага вуглевадароднага газу ў 50-літровых балонах.
Праца цэнтраў заклікана стварыць ланцужок “заяўнік (спажывец газу) — выканаўца”. Гэта дапаможа сістэматызаваць кантроль якасці паслуг, якія прадастаўляюцца газазабеспячальнымі арганізацыямі, а таксама аптымізаваць тэрміны выканання работ. Прыярытэтным напрамкам у сферы ўзаемадзеяння Цэнтра па абслугоўванні насельніцтва з’яўляецца арганізацыя электроннага абмену дакументамі і звесткамі з іншымі падраздзяленнямі і арганізацыямі. Гэта дазволіць рацыянальна выкарыстоўваць працоўныя рэсурсы, што забяспечыць прадастаўленне паслуг патрэбнай якасці, у патрэбны час, у патрэбным месцы з мінімальнымі выдаткамі.
Па меры сацыяльнага развіцця і тэхнічнага прагрэсу ўзрастае і патрэба ў новых формах якаснага абслугоўвання насельніцтва, таму адкрыццё “ГАЗ-КЛІЕНТ-ОФІСА” ў г. Віцебску, а таксама сэрвісных цэнтраў у іншых гарадах павінна задаволіць усім умовам і крытэрыям якаснага абслугоўвання, якое прадастаўляецца ВП “Віцебскаблгаз”.
МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ
МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ УП “Віцебскаблгаз” – гандлёвы аб’ект па рэалізацыі газавага абсталявання і запасных частак да яго.
Дзякуючы ўжыванню сучасных інавацый і тэхналогій тут удасканалены метады і падыходы па дэманстрацыі і рэалізацыі газавага абсталявання.
Унікальным складнікам гандлёвага аб’екта МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ з’яўляецца віртуальны прамоўтар. Дадзеная інавацыя дазваляе без прыцягнення спецыялістаў данесці да пакупніка інфармацыю аб дзейнасці гандлёвага аб’екта.
Кваліфікаваныя спецыялісты гандлёвага аб’екта МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ правядуць кансультацыі па пытаннях эксплуатацыі прадстаўленага газавага абсталявання і выканаюць яго рэалізацыю пакупніку, прымуць заяўку на паслугі, якія прадстаўляюцца ВП “Віцебскаблгаз”, а таксама ўзгодняць дату і час дастаўкі газавага абсталявання да месца прызначэння.
Кожны грамадзянін, які звярнуўся, зможа набыць газавае абсталяванне, прадстаўленае ў гандлёвым аб’екце, а ў выпадку яго адсутнасці – заказаць цікавую мадэль, скарыстаўшыся ўсталяваным у памяшканні электронным каталогам. У электронным каталогу прадстаўлены шырокі выбар абсталявання, інфармацыі аб яго тэхнічных характарыстыках, кошце і наяўнасці яго на складзе. Пры неабходнасці кансультант прадэманструе магчымасці электроннага каталога і падкажа пакупніку, на што варта звярнуць увагу.
Гандлёвы аб’ект МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ – гэта сучаснае вырашэнне пытання выбару, рэалізацыі і дастаўкі газавага абсталявання.
Запрашаем жыхароў і гасцей горада Віцебска за пакупкамі!
Гандлёвы аб’ект МЕТАН-ГАЗ-МАРКЕТ знаходзіцца па адрасе:
г. Віцебск, вул. Церашковай, 3/7-2
Час працы:
Панядзелак-пятніца: 8:00-20:00 (без абеду),
субота: 8:00-17:00 (без абеду),
выхадны: нядзеля.
Тэл. 8 (0212) 49-52-22,
+375 (29) 367-04-04 (МТС),
+ 375 (33) 367-04-04 (VELCOM)
“Асабісты кабінет спажыўца газу” ВП “Віцебскаблгаз” ВУ “Віцебскгаз”
З укараненнем у працы перадавых і сучасных тэхналогій ВП “Віцебскаблгаз” ствараецца шэраг анлайн-сэрвісаў, якія спрыяюць эканоміі асабістага часу для спажыўцоў газу, а таксама спрашчаюць працэдуры атрымання паслуг ВП “Віцебскаблгаз”.
Так, для зручнасці спажыўцоў газу, у мэтах прадастаўлення ім у рэжыме анлайн магчымасці атрымання інфармацыі па асабовым рахунку без чэргаў з 01.10.2019 рэалізаваны ў тэставым рэжыме “Асабісты кабінет спажыўца газу”.
Выкарыстанне ў паўсядзённым жыцці “Асабістага кабінета” прадаставіць магчымасць спажыўцу газу самастойна азнаёміцца з паслугамі, якія аказваюцца ВП “Віцебскаблгаз”, не выходзячы з дому, а ў выпадку неабходнасці заказаць іх выкананне ва ўзгоднены час, а таксама на бясплатнай аснове атрымліваць з дапамогай электрасувязі рассылку SMS-паведамленняў на мабільны тэлефон і/або e-mail-паведамленняў на электронную пошту.
Укараненне “Асабістага кабінета” дазваляе не толькі атрымліваць інфармацыю аб стане нумара асабовага рахунку, аб усталяваным і падключаным газавым абсталяванні, аб выкананых рамонтных работах, але і скарыстацца паслугамі папярэдняга запісу і відэасувязі для ўзаемадзеяння з работнікамі ГАЗ-КЛІЕНТ-ОФІС ВУ “Віцебскгаз”.
Каб скарыстацца паслугай “Асабісты кабінет” неабходна перайсці па спасылцы https://cabinet.gas.by, прайсці працэдуру аўтарызацыі па нумары мабільнага тэлефона, які пазначаны ў дагаворы на газазабеспячэнне, тэхнічнае абслугоўванне газавага абсталявання і ўнутрыдамавых сістэм газазабеспячэння.
Пасля працэдуры рэгістрацыі Вы скарыстаецеся паслугамі ВП “Віцебскаблгаз”, не выходзячы з дому.
Ацаніць якасць аказання паслуг